Carxots
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Curs d'entrenadors de P. Valenciana, una enganyifa.

2 participantes

Ir abajo

Curs d'entrenadors de P. Valenciana, una enganyifa. Empty Curs d'entrenadors de P. Valenciana, una enganyifa.

Missatge  De la Ribera Dl 28 Mar 2011 - 11:08

Dissabte es va donar el tret de sortida al Cespiva, (centre d'especialització de pilota valenciana), tot molt bonic, la conselleria de governació bolcada amb la pilota, fins aquí, perfecte, però ¡OH! sorpresa, va i resulta que per formar els joves pilotaris en les diferents modalitats, no es compta amb la gent que acaben d'obtenir el TÍTOL d'entrenador, per fer aquestes funcions, s'ha escollit a jugadors professionals que estan en els últims sospirs d'les seves carreres.
No poso en dubte que siguin magnífics professors, per que segur que ho són, però que algú m'expliqui quin sentit té el que la federació de pilota convoquin cursos d'entrenadors, si després quan hi ha un lloc perquè puguin exercir com a tals no es compta amb ells.
Em sembla que no s'estan fent les coses bé, però això és una cosa que els valencians ja tenim assumit, que les coses es facin com li sembla en cada moment al "cap" de torn.
No se si en aquest cas la responsabilitat de buscar aquests entrenadors és d'Álvaro, com a responsable coordinador d'aquest nou centre, o és de la mateixa conselleria de governació, però haurien d'haver comptat amb els entrenadors ja que el curs en qüestió a part de l'import econòmic, els seus esforços els ha costat.
De la Ribera
De la Ribera
Jugador Principiant
Jugador Principiant

Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 25/11/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Curs d'entrenadors de P. Valenciana, una enganyifa. Empty Re: Curs d'entrenadors de P. Valenciana, una enganyifa.

Missatge  múrgola Dj 31 Mar 2011 - 8:43

Estic d'acord amb tu.
De totes maneres, supose que eixos jugadors professionals tindran el títol d'entrenador de pilota valenciana?
en la meua opinió, caldria haver compaginat els entrenadors de pilota titulats amb els esportistes d'elit, a banda de professionals titulats per l'IVEF.
Salut.
múrgola
múrgola
Jugador a l'escola de Tecnificació
Jugador a l'escola de Tecnificació

Nombre de missatges : 131
Data d'inscripció : 20/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Curs d'entrenadors de P. Valenciana, una enganyifa. Empty Re: Curs d'entrenadors de P. Valenciana, una enganyifa.

Missatge  De la Ribera Dj 31 Mar 2011 - 9:05

múrgola escrigué:Estic d'acord amb tu.
De totes maneres, supose que eixos jugadors professionals tindran el títol d'entrenador de pilota valenciana?
en la meua opinió, caldria haver compaginat els entrenadors de pilota titulats amb els esportistes d'elit, a banda de professionals titulats per l'IVEF.
Salut.

Bon dia,
Aquests jugadors professionals, (Grau i Moro) et puc assegurar que no tenen el títol d'entrenador de pilota valenciana, i si em apretes més, et diré que tampoc tenen el de monitor, per això vaig dir el que el títol d'entrenador és una enganyifa.
De la Ribera
De la Ribera
Jugador Principiant
Jugador Principiant

Nombre de missatges : 9
Data d'inscripció : 25/11/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Curs d'entrenadors de P. Valenciana, una enganyifa. Empty Re: Curs d'entrenadors de P. Valenciana, una enganyifa.

Missatge  múrgola Dj 31 Mar 2011 - 12:58

Shocked
Al·lucinant.

múrgola
múrgola
Jugador a l'escola de Tecnificació
Jugador a l'escola de Tecnificació

Nombre de missatges : 131
Data d'inscripció : 20/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Curs d'entrenadors de P. Valenciana, una enganyifa. Empty Re: Curs d'entrenadors de P. Valenciana, una enganyifa.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum