Carxots
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Un salut des d'Alacant

3 participantes

Un salut des d'Alacant Empty Un salut des d'Alacant

Missatge  voivod10 Dl 6 Des 2010 - 14:09

Hola,

Voldria saludar a la gent del fòrum (i jo sense saber que existia...), soc Héctor, del Club Pilota Alacant, el club que intenta des de fa 7 anys promocionar la pilota a la capital de l'Alacantí. Durant uns quants anys hem participat en moltes lligues federades, com la lliga de Llargues i Palma, o les de Raspall tant al carrer com al trinquet. A més, sempre hem promocionat totes les modalitats de la pilota: hem fet lligues de frontó, de galotxes de Monòver i hem jugat per dalt corda al trinquet d'El Campello (Què faríem sense este trinquet???. Hui per hui, sols ens dediquem a la promoció, fent cursos d'iniciació i organitzant activitats interessants pels socis, com el Trofeu del Club "A palma", que ja va per la seua setena edició.

Jo voldria que reflexionàreu quina és la situació de la pilota a Alacant i tota la contornada. El panorama és dur, estem demanant una instal·lació des de fa 7 anys, ja què no podem deprendre d'un trinquet a Campello o a Petrer, ben gestionats pels clubs locals; no podem dependre d'un frontó a Alacant que es cau a trossos. Mentre s'estan fent instal·lacions als centres docents d'Alacant i el programa de "Pilota a l'escola" a molt d'ells, a nosaltres no ens arriba ningun grup d'alumnes nou per eixa part. Per supost, el material l'hem de comprar a València, perquè tampoc tenim artessants que facen material de pilota.

Jo no sé com serà la situació a altres zones, però a les comarques d'Alacant em pareix un miracle i un orgull que es puga mantindre la pràctica de la pilota i tinguem una lliga tant potent com la Lliga de Llargues i Palma (que sempre està oberta a la participació d'equips siguen d'on siguen) a més de participar en totes les altres lligues de la Federació, ja què la majoria promocionem la pilota en condicions infrahumanes.

M'acomiade no sense dir que des del Club Pilota Alacant no deixarem de promocionar el nostre esport, i hui tornem a tindre un grup de 5 adults i uns quans joves disposats a entrenar.

Un abraç i no deixeu de promocionar la pilota valenciana.
voivod10
voivod10
Jugador Principiant
Jugador Principiant

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 06/12/2010
Ubicació : Alacant

Tornar a dalt Ir abajo

Un salut des d'Alacant Empty Re: Un salut des d'Alacant

Missatge  PerDaltCorda Dc 8 Des 2010 - 14:37

Hola voivod10, benvingut al fòrum.
Tenim aquest xiringo obert des de el mes de juliol i a poc a poc va prenent forma.

voivod10 escrigué:Jo no sé com serà la situació a altres zones, però a les comarques d'Alacant em pareix un miracle i un orgull que es puga mantindre la pràctica de la pilota i tinguem una lliga tant potent com la Lliga de Llargues i Palma (que sempre està oberta a la participació d'equips siguen d'on siguen) a més de participar en totes les altres lligues de la Federació, ja què la majoria promocionem la pilota en condicions infrahumanes.

Eixa situació, desgraciadament, es la que patim a tot arreu del País Valencià, al poble de Godella (l'horta nord) estem esperant la construcció d'una canxa des de el any 1993, i a dia de hui, encara tenim que anar a entrenar i jugar les partides dels campionats al poble de l'Eliana. Malauradament, el nostres polítics utilitzen la Pilota per a fer-se la foto i prou.

Un abraç des de l'horta nord a tots els que practiqueu la pilota a Alacant i esperem llegir-vos al fòrum.

salut i pilota.
PerDaltCorda
PerDaltCorda
Moderador

Nombre de missatges : 79
Data d'inscripció : 09/07/2010
Ubicació : l'horta nord

http://clubpilotagodella.tk

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  El Patut Ds 11 Des 2010 - 15:14

Hola a tots, a la pilota li passa com a la nostra llengua,
és una xamba històrica que encara estiguem en el món dels vius.
Després dels oblits, les prohibicions i els intents de desprestigi, encara estem donant guerra.
Els nostres governants només fan política d'aparador,
no hi ha cap planificació seriosa.
Sobreviure en aquestes condicions és un miracle.
Tots els que som conscients de l'estat en que ens trobem hauríem de coordinar-mos i fer força.

Una abraçada a la gent d'Alacant, esteu fent una tasca impressionant que trobe a faltar en altres ciutats.

Salut.
El Patut
El Patut
Jugador a l'escola de Tecnificació
Jugador a l'escola de Tecnificació

Nombre de missatges : 141
Data d'inscripció : 21/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo