Carxots
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Trofeu Caixa Popular 2011 (Tecnificació sub-16)

Ir abajo

Trofeu Caixa Popular 2011 (Tecnificació sub-16) Empty Trofeu Caixa Popular 2011 (Tecnificació sub-16)

Missatge  tomaset Dj 23 Jun 2011 - 8:38

Bon dia.

Ahir dimecres em vaig acostar al trinquet d'Alcàsser per a vore alguna de les partidetes que hi havien programades i, la veritat, he de dir que tinc vergonya del que allí va passar. I no es que em queixe dels jugadors que es van presentar, tot al contrari, ells van ser els que van complir anant a jugar i sent conseqüents amb la seua inscripció.

Del que jo em lamente es de la poca formalitat d'altres jugadors que a l'hora d'inscriure's ho feren de manera massa lleugera atés a la falta d'assistència que ahir es va produir. Excuses de tota mena: que si no em vaig enterar, que si no tinc qui em porte, que si no estic al nivell, etc... i a tall d'açò vull que quede clar que estàven avisats de la publicació del calendari a la web de la FPV.

El cas és que de les 6 partides programades, entre unes coses i altres només se'n van poder jugar dos les quals, gràcies al cel, no van defraudar i vegèrem jugar a pilota els poquets que allí estàvem (pares, mares, Pasqual l'entrenador, i algun que altre aficionat) i poguérem apreciar jugades interessants.

Les partides jugades van ser les dos últimes del programa:
- Kevin Alcanyís (CP Borriol) vs Ricardo Estirat (CP Baronia) - Victòria de Kevin amb una bona resistència de Ricardo.
- Pau Salva (CP Pedreguer) vs Borja Escrig (CP Lliria) - Victòria de Borja. Un bon espectacle també degut als llambrecs de joc de Pau.

Per a acabar, i com final de festa, teníem per allí a Juanjo de Borbotó (el que jugà la final l'any passat en la seua categoria sub-23 contra Fageca i a punt estigué de guanyar-li) que es va oferir a jugar contra Alvan Salva, del CP Orba, atés que el seu contrincant no es va presentar; vergonyós, més si cap perquè Gata de Gorgos, d'on és este xaval, no està al costat d'Alcàsser, precisament.

El cas es que van jugar uns quants jocs i poguérem gaudir d'una demostració de poder per part d'Alvan (vos recorde que té 15 ó 16 anys) que li va presentar una séria oposició a Juanjo. Pel que allí vaig vore, Alvan es un clar candidat a guanyar este campionat.

I res més, lamentar-me de nou de la falta de formalitat d'alguns jugadors cosa que no ajuda gens al nostre esport, màxim quan en esta legislatura que acabem d'encetar hi haurà una greu retallada de les subvencions a federacions esportives, com ja s'ha publicat en premsa i per desgràcia no crec que es lliure la FPV.

Salut i força.

tomaset
tomaset
Jugador Aficionat
Jugador Aficionat

Nombre de missatges : 30
Data d'inscripció : 30/07/2010

http://tomaset-pelotavalenciana.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum